Bliv medlem

Vi vil gøre os umage for at leve op til dine forventninger til et kunstmuseum i Frederikshavn.

På museet har vi en særlig kærlighed til lokale kunstnere og kunsthåndværkere, men kunst af høj kvalitet fra resten af Danmark og udlandet vil også finde vej til vores smukke museum.

For at gøre museet til et livfuldt ’forsamlingshus’ med kunst vil der også være foredrag, smagninger, film, koncerter og andre events på museet.

Du vil løbende modtage et nyhedsbrev på mail fra os, men hold øje med Facebook, Instagram og vores hjemmeside for nyheder fra museet.

Frederikshavn Kunstmuseum & Exlibrissamling er drevet af Frederikshavn Kunstforening med støtte fra Frederikshavn Kommune, sponsorer og fonde.

Medlemmer af kunstforeningen inviteres til Frederikshavn Kunstmuseums ferniseringer og der gives 10% rabat på køb af kunst fra udstillingerne.

Medlemskab kan tegnes ved at sende en mail, per telefon eller på selve museet.

Du kan også udfylde formularen her, så kontakter vi dig: